Tijdens het Festival Interieur in Huur.Haus lanceerde BNS Crisp haar nieuwe naam en visuele identiteit: IN – het netwerk van interieurprofessionals. De onthulling vond plaats in het bijzijn van aangesloten interieurprofessionals en merkpartners. De naam IN staat voor Interieurprofessional Netwerk, maar verwijst ook naar interieur, inspiratie en inclusiviteit. IN symboliseert het netwerk waarbinnen interieurprofessionals zich blijven ontwikkelen, versterken en verbinden.

De naamswijziging markeert een volgende stap in de professionalisering van het netwerk. Met IN sluit de stichting nog beter aan bij de dagelijkse praktijk van interieurontwerpers en -stylisten die werken aan onderscheidende en doordachte interieurs. Ook voor merkpartners betekent deze stap een versterking van uitstraling, herkenbaarheid en kwaliteit. De positionering van IN straalt positief af op het hele netwerk.

“IN is hét netwerk voor interieurprofessionals,” aldus Lotte Nijkamp, voorzitter van het netwerk. “We bieden een hybride plek – online én offline – voor verbinding, inspiratie en vakinhoudelijke groei. Zo dragen we bij aan sterke, krachtige creatieve ondernemers in het interieur vak en waarborgen we de kwaliteit van het vak.”

De kracht van IN reikt verder dan het netwerk zelf. Ook de consument profiteert. Wie een interieurprofessional van IN inschakelt, kiest bewust voor kwaliteit. De aangesloten professionals beschikken over aantoonbare kennis, ervaring en actuele inzichten – een meerwaarde bij de (her)inrichting van iedere woning of ruimte. IN staat voor professionaliteit, ontwikkeling en een sterk netwerk. Met deze nieuwe naam onderstrepen we onze ambitie: een krachtig collectief vormen dat het interieur vak versterkt, vertegenwoordigt en zichtbaar maakt in de markt.

Meer informatie: www.wijzijn-IN.nl