Interessant stuk van onze collega’ van Retailtrends: ”Heb je het over Volero, dan heb je het over Joost van der Goot. Het Rotterdamse, inmiddels bekende adagium ‘niet lullen maar poetsen’ is bij uitstek van toepassing op de ondernemerswijze van de goedlachse oprichter. Werkt iets niet, dan focus je je ergens anders op. ”

Zo ook op e-commercegebied. Van specialist naar generalist en dezelfde weg weer terug: Van der Goot heeft meerdere wegen naar Rome geprobeerd. “Met mijn compagnon begon ik in 2016 met de verkoop van behang online. Al snel voegden we woonartikelen toe als bij-artikel, en voor we het wisten nam dat de overhand. Toen dat goed liep, legden we de focus op de verkoop van vloerkleden.” De toenmalige naam van de webshop, De Onlinewinkelier, paste toen niet meer wat Van der Goot met zijn bedrijf wilde uitstralen. “Na marktonderzoek kwamen we op het idee om te rebranden tot Volero.”

Lees hier verder bij onze collega’s.