Dirk Mulder van ING bank heeft weer een interessante, nieuwe podcast gepubliceerd. ”Vandaag ga ik in gesprek met Pieter Hogenhout, managing director van Zuiver Group. In de maand mei en juni zal ik in gesprek gaan met bedrijven uit de Home & Living branche en op zoek gaan naar de belangrijkste trends en de impact daarvan op bedrijven. Vandaag dus het derde gesprek met Zuiver Group.”

Zuiver Group bestaat uit 4 labels – Zuiver, Dutchbone, Bold Monkey en Banne – waarvan Zuiver het grootst en meest bekende is. Daarnaast biedt men ook een white label collectie aan.

De missie van de Zuiver Groep is ‘Spot on interior brands’, waarbij het label Zuiver staat voor het ontwerp van morgen voor het interieur van vandaag. Zuiver brengt een interieurcollectie met frisse, modieuze en eigentijdse meubels, verlichting en accessoires ontworpen in Nederland. De collectie wordt verkocht in meer dan 80 landen op 3 verschillende continenten.

Pieter gaat in op de effecten van Corona, de veranderende Supply chain en groei van e-commerce. Maar ook toekomst van de woonbranche komt aan bod. Hoe?

Luister deze podcast.