Van 9 tot en met 12 februari zijn er de Voorjaarsvakdagen in De Woonindustrie en NOUVION zal zijn aanwezigheid in het centrum verder uitbreiden.

Met het wegvallen van IMM Cologne kiest het meubelmerk voor De Woonindustrie. Op 120 vierkante meter wordt de vaste collectie gepresenteerd plus een nieuw stoelenconcept dat zowel voor de retailer als de designer en de projectmarkt interessant is. “We willen NOUVION ook toegankelijker en aantrekkelijker maken voor interieurarchitecten, daarom presenteren we de modellen in actuele kleuren en in een warme setting. Zo sarten we 2025 goed”, aldus Oliver Cieszkowski, CEO van NOUVION.

Spring is coming is het thema waarmee NOUVION een van de leidende partijen in het centrum wil worden. Het merk staat al in het centrum maar wil voor het komende evenement de aanwezigheid uitbreiden en met nieuwe kleuren de bezoekers inspiratie geven voor dit jaar. De CEO gelooft sterk in de synergie van het aanbod in het centrum en dat doet ook Marcella Bouwman die account manager voor Nederland is.”De beste plek om onze bestaande klanten te ontvangen en nieuwe contacten te mogen begroeten”, zo zegt zij. “Niet alleen voor de Nederlandse meubelbranche maar ook daarbuiten.” 

Volgens een recent onderzoek van Statista Market Insights zal de Nederlandse meubelmarkt goed zijn voor meer dan 11 miljard euro in 2025 en NOUVION wil daar graag een graantje van meepikken. Een interessante statistiek, tot slot: De Nederlander is per persoon gemiddeld goed voor een omzet van meer dan 630 euro per jaar in Home & Living en dat is een van de hoogste bedragen ter wereld.