Op 2+3 september 2018 presenteren 500 internationale merken, Nederlandse labels en jonge ontwerpers zich in de Expo Haarlemmermeer. Het is de place to be voor ondernemers, inkopers, pers en influencers uit de branches home, kids & gift. Hier draait het niet alleen om nieuwe merken spotten en collecties inkopen, maar ook om interessante lezingen van trendwatchers, netwerken met vakgenoten en inspiratie opdoen in popUP shop The Store.

Het deelnemersveld van showUP is nog steeds ieder jaar groeiende en veel buitenlandse merken weten de beurs te vinden. Deze keer verwelkomt showUP weer een aantal merken die voor het eerst meedoen. En dat zijn niet de minsten! Enkele namen: Tom Dixon, Ibride, Men’s Society, School of Life en nog veel meer!

De growUP area is niet meer weg te denken op showUP. Hier zijn de veertig leukste en nieuwste kindermerken vertegenwoordigd. Deze leveranciers zijn niet alleen interessant voor kinderwinkels, maar ook voor conceptstores en cadeauwinkels. De listenUP sessies van zes experts en trendwatchers zijn iedere beurs een groot succes. Doe inspiratie en nieuwe kennis op en verlaat showUP met een hoofd vol nieuwe ideeën. Sprekers zijn, onder andere, Kirsten Jassies (justK) over instagramtrends, shopping, stories en IGTV en Jan Agelink (buro jantrendman) met een design- en interieurtrend forecast voor 2020.

Er is ruimte gemaakt voor startups en er is een Deens paviljoen met merken als woodUmix en Spring Copenhagen.

Expo Haarlemmermeer, Stelling 1 in Vijfhuizen (nabij Schiphol) op zondag 2 september 10-18 uur en maandag 3 september 10-18 uur.

Meer info: www.showup.nl