Glenn De Maeseneer volgt Lieven Van den Heede op als directeur van de Meubelbeurs Brussel. “Met zijn jarenlange ervaring als sales en projectmanager in binnen- en buitenland beschikt Glenn over de nodige skills om ons doel te verwezenlijken”, aldus de beursorganisatie.

“Op korte tijd is hij erin geslaagd vertrouwen te wekken bij onze exposanten en zijn visie sluit perfect aan bij de weg die de Meubelbeurs Brussel wenst in te slaan” zegt Luc Meers, die tevens de nieuwe voorzitter wordt. “De sector zelf is nog vrij nieuw voor Glenn, maar hij heeft ook in andere sectoren bewezen wat hij kan bijbrengen. Daarnaast staan wij als Raad van Bestuur natuurlijk steeds klaar om de nodige ondersteuning te bieden.”

Meers vervolgt: “Ons doel ? Dat blijft het ondersteunen van de markt op een financieel gezonde manier met de nodige aantrekkingskracht naar bezoekers en exposanten toe. Daarbij blijft de persoonlijke relatie met onze exposanten, bezoekers en leveranciers voor ons van uiterst belang. Daarom wordt ook ons team uitgebreid om de nodige kwaliteit in dienstverlening te kunnen aanbieden.”

De nieuwe samenstelling van het team is als volgt:

 

  • Glenn De Maeseneer – algemeen directeur

Glenn zal naast de commerciële activiteiten voortaan ook de algemene leiding en het dagelijks beheer van het bedrijf voeren. Hij zorgt voor een optimale interne organisatie zodat onze stakeholders kunnen rekenen op een kwaliteitsvolle samenwerking.

gdm@meubelbeurs.be

 

  • Christine De Visscher – operationeel manager

Voor alles wat organisatie en standbouw betreft kan u voortaan terecht bij onze nieuwe operations manager Christine De Visscher. Christine was de voorbije 28 jaar werkzaam bij onze grootste partner Brussels Expo waar zij verantwoordelijk was voor de coördinatie tussen beursorganisator en beurs venue. De laatste jaren was zij hét aanspreekpunt voor de Meubelbeurs. Christine weet dus als geen ander wat er allemaal bij de organisatie van onze beurs komt te kijken.

cdv@meubelbeurs.be

 

  • Thomas Hibert – marketing en communicatie manager

Thomas zal instaan voor het voeren van sterke marketing en communicatie campagnes. De meubelsector heeft de voorbije jaren heel wat veranderingen doorstaan welke een nieuwe (frisse) aanpak vergen. Door zijn kennis van de event- en meubelsector te koppelen aan innovatieve ideeën zal Thomas hierin een belangrijke bijdrage leveren.

th@meubelbeurs.be

 

Ook de Raad van Bestuur kent dus enkele wijzigingen met de benoeming van Luc Meers tot voorzitter en Marc Veldeman die ondervoorzitter wordt.

 

  • Luc Meers (Mecam) – voorzitter
  • Marc Veldeman (Veldeman Bedding) – ondervoorzitter
  • Gratia Vanderschelden (Perfecta) – schatbewaarder
  • Hans Vandendriessche (Medal)
  • Dirk Steenbeke (Passe Partout)

 

“Ondertussen kijken we met veel vertrouwen en enthousiasme uit naar de volgende editie van de Meubelbeurs Brussel die zoals steeds plaats vindt begin november. Met een bezetting van +80 procent zitten we nu reeds ruimschoots boven de capaciteit die vorig jaar bereikt werd. Ook in deze onzekere tijden kan er steeds op de Meubelbeurs Brussel gerekend worden als platform voor de meubelhandel.” Op de foto van links naar rechts Glenn, Christine en Thomas.