Topschaatser Kjeld Nuis onderstreept het belang van slaap bij het behalen van goede voornemens in nieuwe M line campagne.

M line komt met een nieuwe merkcampagne waarin het belang van slaap voor het behalen van goede voornemens wordt uitgelicht. Deze tijd van het jaar is dé tijd voor het maken van goede voornemens: afvallen, meer bewegen, carrière maken, stuk voor stuk mooie plannen. Maar er is één voornemen dat deze allemaal overstijgt, namelijk beter slapen. Want met voldoende slaap beschik je over meer wilskracht en ben je minder gevoelig om in je oude patroon terug te vallen. Slaap ligt aan de basis van ieder voornemen, daarom #GaSlapen!

Oproep: ‘deel je goede voornemen’

In de nieuwe M line campagne roept Kjeld Nuis mensen op om zich aan te melden op www.mline.nl/gaslapen, om samen met hem de uitdaging aan te gaan hun goede voornemens waar te maken. Uit de aanmeldingen worden drie deelnemers geselecteerd die een gratis M line matras krijgen, waarna hun voortgang wordt gevolgd op social media aan de hand van een persoonlijk slaapdagboek. Door middel van tips op de social kanalen van M line worden alle deelnemers gemotiveerd het ‘beter slapen’ vol te houden. Dit gebeurt onder andere door tips van bekende sporters en Gerard Rietjens, de bewegingsfysioloog van Schaatsteam Jumbo-Visma. Uiteindelijk moet uitwijzen of slaap de deelnemers daadwerkelijk verder heeft gebracht in hun voornemens.

DBC (Dutch Bedding Company) International, de groothandelsdivisie van Beter Bed Holding, heeft een hoogwaardige collectie matrassen, kussens en boxsprings ontwikkeld voor iedereen die het maximale uit de nacht wil halen en overdag optimaal wil presteren. De producten worden op de markt gebracht via een internationaal dealernetwerk, online en via B2B kanalen.