Advertorial

KOBE onthult haar nieuwe merkverhaal

Het premium interieurtextielmerk KOBE presenteert haar aangescherpte merkverhaal en visie op de toekomst. Hiermee rondt het bedrijf een periode van verkennen, ontdekken en keuzes maken af. Een krachtig signaal voor een nieuw hoofdstuk van KOBE, dat al een halve eeuw bekendstaat om haar oog voor detail, vakmanschap en tijdloze stijl.

 

 

De hernieuwde strategie weerspiegelt de toewijding van KOBE om stoffen te ontwikkelen die schoonheid, functionaliteit en duurzaamheid combineren. Met deze koers kiest KOBE duidelijk  richting, door collecties en samenwerkingen te verrijken met aandacht, kennis, verfijning, zekerheid en overtuiging.

 

 

Hiermee slaagt het bedrijf erin om te laten zien waar het vandaag de dag voor staat en waar het naartoe gaat. Het blijft trouw aan de sterke historie, en gaat vol vertrouwen een nieuw tijdperk van creativiteit, innovatie en verbinding in.

De kick off van een nieuwe identiteit

De maand september vormt een mijlpaal voor KOBE. Met een reeks inspirerende lanceringen en evenementen maakt het bedrijf haar identiteit tastbaar.

  • Nieuwe collectieKOBE introduceert een nieuwe collectie interieurstoffen, waarin innovatieve structuren, verfijnde technieken en natuurlijke inspiratie centraal staan.
  • Nieuwe showroom – Op 1 september opent KOBE een nieuwe showroom in het ETC Design Center in Culemborg. Een ontmoetingsplek waar interieurprofessionals de premium collecties kunnen ontdekken en de filosofie van het merk van dichtbij kunnen ervaren.
  • Nieuwe website – Naast de fysieke aanwezigheid presenteert het bedrijf ook een nieuwe website. Vanaf september biedt deze een frisse, inspirerende en gebruiksvriendelijke digitale beleving, die in de toekomst verder uitgebouwd zal worden.

 

Vol overtuiging en motivatie kijkt KOBE er naar uit om samen met klanten en leveranciers de wereld te verrijken met iets extra’s, een eigen gezicht, net even anders, want er is al zoveel hetzelfde.

 

Over KOBE

Opgericht in 1976, is KOBE een internationaal premium interieurtextielmerk dat wordt erkend om zijn verfijnde ontwerpen, hoogwaardige materialen en herkenbare premium signatuur. Met een brede internationale aanwezigheid verrijkt KOBE interieurs met stoffen die inspireren, verbinden en blijvend waarde toevoegen.

In november 2024 markeerde de oprichting van KOBE FABRICS BV een strategische voortzetting van het bedrijf en de start van een nieuw hoofdstuk voor het merk.