Zuiver introduceert met trots haar nieuwste merkcampagne, met als doel haar positie verder te versterken als hét merk voor authentieke en tijdloze meubels. ‘Elevated Living’ is het gevoel van zelfvertrouwen en trots wat je ervaart wanneer je een Zuiver meubel in huis hebt. En dat voor een toegankelijke prijs.
De campagne, ontwikkeld in samenwerking met digital end-to-end agency Monks, richt zich op het creëren van een emotionele connectie tussen de producten en de doelgroep van Zuiver, waarbij de nadruk ligt op het inspireren van een moderne levensstijl door toegankelijk en eigentijds design. Met deze nieuwe campagne wil Zuiver consumenten inspireren om hun thuis naar een hoger niveau te tillen.
De impact van de campagne ligt in visueel krachtige beelden, die de emotionele connectie tussen de consument en de Zuiver producten benadrukt. Met een knipoog zoekt Zuiver de spanning op tussen toegankelijkheid en het gevoel van zelfvertrouwen en trots wanneer een Zuiver product onderdeel van je huis wordt.
‘Elevated living’ is een 360-graden merkcampagne gericht op het versterken van de positie van Zuiver in Nederland. De campagne bestaat uit een mix van digitale, social media, contentmarketing en ervaringsgerichte strategieën, met als doel het merk nog herkenbaar te maken en blijvend in de herinnering van de consument te houden. Gedurende de komende periode zal de campagne zichtbaar zijn in diverse magazines, out-of-home advertising zoals abri’s in de Randstad, diverse online platformen, en op Zuivers eigen (sociale) kanalen. Daarnaast worden er instore activaties met POS materiaal ingezet om de boodschap te versterken.
Maarten Dubbelman, Head of Marketing bij Zuiver Interior Group, vertelt: “Monks heeft in deze campagne een nieuwe dimensie toegevoegd aan de merkbeleving van Zuiver. De samenwerking met Monks heeft ons geholpen de identiteit van Zuiver op een frisse en onderscheidende manier te presenteren. Samen hebben we een campagne gecreëerd die niet alleen onze producten in de schijnwerpers zet, maar ook op een dieper emotioneel vlak resoneert met ons publiek. Met ‘Elevated Living’ creëren we een herkenbare signatuur die perfect aansluit bij de wensen en verwachtingen van de consument van nu.”