Onze abonnees worden meer dan verwend: aankomende vrijdag 1 november verschijnt er alweer een nieuwe editie van Interior Business Magazine. Waar de vorige editie van Interior Business Magazine volledig was gericht op de Meubelbeurs in Brussel die gaat plaatsvinden van 3 november t/m 6 november, is deze editie weer een ‘reguliere’ editie.

In deze editie o.a de volgende onderwerpen:

  • Home Couture bij Co van der Horst: Bij Co van der Horst in Amstelveen waren voor deze editie van Home Couture fabrikant cc tapis uit Milaan, de ontwerpsters Christina Celestino en Mae Engeleer en stoffenfabrikant Rubelli uit Como te gast.
  • Vademecum Belgische Meubelhandel 2020-2021: Een handig en praktisch overzicht van alle namen en rugnummers uit de Belgische meubelhandel.
  • Lotte Faassen X Studio Blieck: Moeder en dochter met ruime ervaring in het ontwerpen en uitvoeren van interieurs slaan de handen ineen met een uitbreiding van Studio Blieck richting young urban luxury.
  • Interview Mariska Jagt: Designer (en columniste van Interior Business Magazine) Mariska Jagt gaat in op haar drijfveren, inspiratie en signatuur als ontwerper.
  • Nieuwe showroom van MADE.com in Amsterdam: Het interieur als mode accessoire voor veel klanten van het online meubelmerk.
  • De woonbranche barometer: Woonbranche in de neutrale stand.
  • VT Wonen & Designbeurs 2019: Wat ooit een designbeurs was is nu meer en meer een interieurbraderie aan het worden. Voorzichtigheid troef op de grootste woonbeurs van consumenten in ons land.
  • Huisshow Eleonora: Beeldimpressie van een goed bezocht evenement.

En natuurlijk zijn er bijdragen van onze vaste mensen:

  • Hoofd Redactie Moniek Robbe heeft het over ‘Tweederangs of tweede kans?’.
  • Frances van der Steen bespreekt het fenomeen: ‘Fotogeniek?’

In Interior Business Magazine adverteren? Een abonnement nemen? Join de Interior Business Club!

Mail: linda@businesscontentmedia.nl of… Better Call Steve!! T: +31(0)70-221 1944