De nieuwste uitgave van Interior Business Magazine is uit! Met o.a een spraakmakend interview met retailer Paul Berden. ‘Ondernemen in wonen en mode als natuurlijke combinatie’

Nog spraakmakender is misschien wel de reportage ver de polyurethaan crisis. Verder zoomen we in op de verschuivingen in het winkellandschap. Feestelijk nieuws is het jubileum van Luxaflex. We interviewden de directie van het bedrijf dat alweer 70 jaar bestaat.

We bezochten Leolux en presenteren de nieuwe, door Studio Truly truly ontworpen collectie. Over design gesproken: wat te denken van een exclusief interview met topontwerper Piet Boon!?

Ook is er nieuws over de inkoopformule Feelings Wonen van Interring en belichten we het nieuwe Black Label by Pure. ‘Vintage en industrieel’, dat soort etiketjes willen we helemaal vanaf!”

Dit en nog veel meer, waaronder de vaste rubrieken als juridisch (Ruby Nefkens) en De Bril (frances van der Steen) leest u in deze extra dikke editie. Bent u nog geen abonnee? Mail linda@businesscontentmedia.nl en we maken het voor je in orde!