De nieuwste uitgave van Interior Business Magazine is alweer verschenen. In deze editie blikken we uitgebreid vooruit op de 62ste editie van de Salone del Mobile in Milaan. U leest een interview met de beursorganisatie, over de Nederlandse deelnemers en over wat er zoal te doen is in de stad. En dat is heel wat zoals u weet. We zoomen in op exposanten niveau met topbedrijven als Pieter Adam, Arco, Artifort, Leolux en Satelliet Originals. Over de top gesproken: we brengen een exclusief interview met Paul Linse van Studio Linse.

In de meubelwereld gebeurt meer: er staan weer mooie huisshows op de agenda en er zijn mooie evenementen achter de rug. Ditmaal blikken we vooruit op de huisshow van Het Anker, blikken we terug op de Dutch Interior Days in Barneveld, blikken we vooruit op de show van Nijwie Furniture en Le Chair en blikken we terug op ShowUp.

Ook kunt u weer genieten van een aantal van onze vaste rubrieken: De Bril van frances van der Steen over ons ‘right to repair’, columns van Ewald Bouma (‘Duurzaamheid’ of ‘Duurzaamheid’) en Mariska Jagt is helemaal terug met ‘De kracht van herstel’.

Maar er is nog meer te melden: we publiceren een reportage over Trendhopper Zwolle en onze redactie zoomt in op de voorverkenning UPV Meubels. De uitgever trapt deze editie overigens af met zijn column over ‘Hypocrisie’. In dat kader borduren we voort met de column van Ruby Nefkens over ‘duurzaamheidsclaims’. En dan zijn we beland bij IKEA. De meubelgigant zou onze aarde plunderen. Het hoofdkantoor in Zweden stond te popelen om hierop in ons magazine te reageren.

Nog geen abonnement? Of wilt u een abonnement cadeau doen? Mail met linda@businesscontentmedia.nl en ontvang een mooie aanbieding to join us.