Een mooie samenwerking tussen Gossens en Mega: ”20 jaar terug had Goossens Wonen en Slapen de positie van meest vooruitstrevende inspiratiewinkel binnen het Nederlandse meubellandschap. Diverse gegadigden in de meubelsector, maar ook van andere takken binnen de retail, bezochten de Goossens winkels en ervaarden hoe Goossens het niveau Champion’s League binnen voetbal, had waargemaakt als koopervaring voor meubelklanten. Met deze insteek, kwamen MEGA en Goossens in 2017 opnieuw samen, voor wat de blauwdruk moest worden van de inspiratiewinkels vandaag.”

”Aan de basis van de transitie om een winkelbeleving minstens 20 jaar te verjongen, heb je bevlogenheid nodig. De formule- en vastgoedmanager binnen Goossens, ontbreekt het niet aan passie, inzicht en doorzettingsvermogen. Denken en doen is zowat het adaggio. Inmiddels zijn de kaarten opnieuw geschud, met 4 azen in de hand: Er is géén gelijke te vinden aan Goossens voor wat betreft beleving in meubelzaken. Zie hier de krachtpatser onder de krachtpaters, Goossens 2021.”

De totale setup voor MEGA bestrijkt verschillende luiken:
(1) Optimalisatie qua installatie. Less is more.
(2) Flexibele installatie. Dat wil zeggen plug & play verlichting en audio, makkelijk opschaalbaar, verplaatsbaar en instelbaar.
(3) Dashboarding: een duidelijke front-end voor de besturing van licht en audio.
(4) Stabiele, draadloze audio.

”De know-how die MEGA doorheen de jaren heeft opgebouwd in het meubelsegment, komt volledig aan bod in de nieuwe winkels van Goossens Wonen en Slapen. De lichttechnische grootheden worden samengesteld om sfeer te maken, aanpasbaar op veranderende opstellingen. De audio beleving wordt getild naar een niveau van in je huiskamer. Deze zintuiglijke, afgewogen ervaringen, bezorgen de klant de beste customer journey, met een maximaal aantal raakmomenten tussen klant en artikel, tussen klant en verkoop, tussen klant en klanttevredenheid.”

  

Meer info: https://www.mega-group.eu