Ine Stultjens is marketing manager van Koninklijke Auping en tevens vaste columnist van onze zusteruitgave Bedding Business Magazine. Ine zet zich in voor het bestrijden van de vreselijke ziekte ALS. Zij reisde onlangs met haar Auping collega’s af naar Zuid Frankrijk om op de Mont Ventoux deel te nemen aan de Tour du ALS met als doel het inzamelen van donaties voor meer onderzoek naar die ziekte.

…….”Na maandenlang trainen, reisde ik met 59 collega’s en ondernemers van Koninklijke Auping naar Zuid-Frankrijk. Daar vond op 9 juni 2022 op de Mont Ventoux voor de tiende keer de Tour du ALS plaats. Allemaal werkten we ons in het zweet naar boven omdat we samen donaties ophalen voor onderzoek naar Amyotrofische Laterale Sclerose (ALS). Want met meer geld kan er een versnelling komen voor het remmen en genezen van deze slopende spierziekte.

In alle vroegte worden we vanaf kantoor in Deventer uitgezwaaid, verrast met een ontbijt en uitgebreid comité. Mijn collega’s hebben alles in tot in de puntjes geregeld. Met strak bestickerde Team Auping-busjes rijden we in colonne naar de Provence. Langs de snelweg zien we de digitale billboards over ‘Op maat gemaakte rust’, de gloednieuwe campagne waarin we aandacht vragen voor onze nieuwe generatie matrassen. Het maakt ons trots. Als groep trekken we de hele dag vrij veel bekijks, we zwaaien netjes terug naar iedereen.”…….

Lees hier verder.