Vorige week werd bekend dat Thomas Hibbert na 15 jaar is vertrokken bij Meubelbeurs Brussel voor een nieuwe uitdaging, hieronder volgt het volledige bericht van de organisatie van deze beurs.

“Na 15 succesvolle jaren in dienst van de Meubelbeurs Brussel heeft onze collega Thomas Hibert, communicatie- en marketingmanager, gekozen om onze organisatie te verlaten. Thomas was steeds een toonbeeld van passie en overgave en laat een serieuze erfenis na. Wij danken Thomas uitdrukkelijk voor de aangename samenwerking en wensen hem en zijn partner Aline veel succes toe met hun
nieuwe uitdaging. www.lookup.green

Ondertussen zijn we volop aan het werk met de voorbereiding van de komende Meubelbeurs 2025 die plaats vindt van 2 tot 5 november.
In de rand van dit nieuws melden we ook dat Ines Van Craenenbroeck een vaste stek heeft ingenomen binnen ons team. Ines was al langer betrokken bij de invulling van de Trend-gangen en het uitwerken van concepten zoals het Belgian Design Island. Zij zal als In-House Designer en IT Manager instaan voor het verder ontwikkelen, bedenken en versterken van bestaande concepten. En in de komende jaren inzetten op de vernieuwing van o.a. onze marketing en exposanten-tools.

Carl Vanginderhuysen is sinds vorig jaar onze Operations Manager en heeft in 2024 het operationele reilen en zeilen van onze beurs opgepikt. Naast het beheer van de Kant & Klaar Standenbouw is Carl ook verantwoordelijk voor de algehele op- en afbouw van de Meubelbeurs. Carl zal jullie voortaan ook geregeld berichten via ons social media platform. Onze algemeen directeur Glenn De Maeseneer (op de foto) wordt voortaan de eerste contactpersoon voor pers gerelateerde communicatie. Om het team bij te staan in de verdere ontwikkeling van de beurs Brussel wordt ook op zoek gegaan naar een deeltijds office manager. Later hierover meer.”

Heeft u vragen of opmerkingen omtrent deze nieuwe ontwikkeling aarzel dan niet contact op te nemen gdm@meubelbeurs.be of telefonisch op het nummer +32 2 558 97 20