Kwantum investeert in haar winkels en een nieuw winkelconcept en ook in de medewerkers. Een leaseauto in Kwantum-stijl kon zodoende niet uitblijven. Alle supervisors van Kwantum zijn nu voorzien van een ‘winkelwagen’. “De grootste uitdaging was het om een opvallende bedrukking te ontwikkelen voor deze auto’s, die tegelijkertijd sterk aansluit bij het eigentijdse karakter en de merkbeleving van Kwantum”, aldus Marjanne Broeders, concept vormgever bij Kwantum. “Uiteindelijk is er voor gekozen de zogeheten lijntekeningen van producten die in de winkels gebruikt worden, letterlijk als één lijn door te trekken naar buiten op de auto’s.” De lijntekeningen op de nieuwe winkelwagens geven in al haar eenvoud het brede assortiment van Kwantum weer. Kwantum is onderdeel van de Homefashion Group en naar eigen zeggen marktleider in raam en vloer. Op het gebied van meubelen, verlichting en decoratie is Kwantum een volumespeler. Met ruim 110 winkels is de woonretailer goed vertegenwoordigd in Nederland en België.