De Zuiver Group lanceert een nieuwe business-to-business webshop waar de collecties van de eigen interieurmerken Zuiver, Dutchbone, Bold Monkey, Banne en white label collectie kunnen worden ingekocht. Via de nieuw gelanceerde zuiver-group.com is de webshop bereikbaar voor geregistreerde resellers. Deze site fungeert tevens als nieuwsportal voor zakelijke relaties van het Nederlandse interieurbedrijf, met updates over nieuwe collecties en product releases, inzicht in je lopende orders en facturen, stock updates, toekomstige evenementen en meer relevant nieuws. 

Het totale portfolio telt inmiddels meer dan 1.800 unieke producten, die allemaal zijn te bestellen in deze nieuwe b2b webshop. Dit zijn zo’n 5 voetbalvelden aan voorraad. Het Nederlandse interieurbedrijf, opgericht in 1998 door 4 jeugdvrienden, heeft als doel om consumenten van over de hele wereld in staat te stellen zich te laten inspireren en hun eigen persoonlijke interieurstijl tot uitdrukking te brengen met behulp van het diverse merkenportfolio. Met de nieuwe shop wordt het voor resellers nog laagdrempeliger om orders te plaatsen en worden deze nog sneller op de winkelvloer geleverd. 

“Gebruiksvriendelijkheid en efficiëntie voor onze resellers staat voorop. In 2020 hebben we meer dan 660.000 producten verkocht in meer dan 80 landen, wat een enorme logistieke operatie is. De lancering van onze nieuwe b2b webshop zorgt dat we nog effectiever en sneller orders van onze resellers van over de hele wereld kunnen verwerken en leveren” – aldus Pieter Hogenhout, CEO Zuiver Group. 

Verdere digitalisering 

De Zuiver Group zet in op verdere digitalisering, naast het lanceren van deze b2b shop zullen ook de websites van de merken Zuiver en Dutchbone compleet vernieuwd worden om bezoekers zo de ultieme online merkervaring te kunnen bieden. Ter ere van het 10-jarige jubileum van het merk Zuiver, wat dit najaar wordt gevierd, zal de vernieuwde brand site tevens vandaag worden gelanceerd. Beleving en inspiratie staan voorop door het presenteren van sfeervolle content, achtergrond en behind-the-scene verhalen van het productieproces en uitgebreide productinformatie. Kortom: alles om consumenten de ultieme gebruikservaring te bezorgen en bovenal te inspireren.