Itai Gross

We meldden het deze week: de Nederlandse interieur start-up NADUVI heeft in een investeringsronde €8,5 mln opgehaald. De nieuwe kapitaalinjectie wordt gebruikt om de snelle groei van het platform kracht bij te zetten. De ambitie is om in heel Europa dé grootste online interieur outlet te worden en klanten een aantrekkelijk assortiment van mooie items met grote kortingen te bieden.

Technologisch platform NADUVI is in maart 2020 gestart en is een Home & Living outlet waar inmiddels 250 merken een wisselend assortiment van ruim 25.000 producten met korting verkopen. De merken verkopen en leveren via NADUVI direct aan de consument met kortingen van 30% tot 80%. NADUVI helpt haar leveranciers met de verschuiving naar online, waarbij leveranciers in alle facetten die nodig zijn voor het online ondernemen worden ondersteund.

NADUVI is nu actief in Nederland, België en startte vorige maand met verkoop in Duitsland. De lancering in Duitsland is nog maar het begin van de internationale expansie. De start-up heeft plannen om naar meerdere Europese landen uit te breiden.

Eerder dit jaar sprak sector banker Dirk Mulder CEO Itai Gross in een persoonlijk gesprek. Voor het gesprek verwijs ik naar bijgaande podcast.

 

 

Eerdere berichtgeving over NADUVI:

$10 MILJOEN VOOR ONLINE HOME & LIVING OUTLET NADUVI