INTERNATIONALE TECHINVESTEERDERS PARTICIPEREN IN NADUVI SERIES A

De Nederlandse interieur start-up NADUVI heeft in haar Series – A investeringsronde $10 miljoen (€8,5 miljoen) opgehaald. De online Home & Living outlet die vorig jaar de ‘Beste Starter Award’ in de wacht sleepte, laat nu zien grote aantrekkingskracht te hebben op internationale technologie investeerders.

Internationale techinvesteerders

De investeringsronde werd geleid door Begin Capital uit London. Alex Menna, Founding Partner bij Begin Capital: “NADUVI bouwt een uniek technologisch platform dat consumenten in staat stelt om mooie interieurmerken met aanzienlijke kortingen te kopen. We zijn onder de indruk van het team en de sterke groei van het merk in korte tijd en geloven in de grote internationale potentie.”

Andere participanten in de ronde zijn bekende marketplace investeerders All Iron Ventures uit Spanje en FJ LABS uit New York. Ook angel investeerders van het eerste uur en Slingshot Ventures bevestigen het vertrouwen in NADUVI en het team door opnieuw mee te investeren. Marco Pieters, Managing Partner van Slingshot: “Wij zijn altijd op zoek naar oprichters zoals Itai Gross die eersteklas teams kunnen bouwen rond slimme en disruptieve, innovatieve ideeën. We zijn erg verheugd dat we vanaf het begin erbij betrokken zijn en kijken ernaar uit om NADUVI haar volledige potentieel te zien bereiken.”

Groei sneller dan verwacht

NADUVI vierde in maart van dit jaar haar éénjarig bestaan en groeit, met dubbelcijferige maandelijkse groei. De nieuwe kapitaalinjectie wordt gebruikt om de snelle groei van het platform kracht bij te zetten. Itai Gross, Oprichter & CEO van NADUVI: “We kijken terug op een fantastisch eerste jaar en de nieuwe fundingronde toont het vertrouwen dat onze investeerders in ons hebben. Onze ambitie is om in heel Europa dé grootste online interieur outlet te worden en vele klanten blij te maken door een aantrekkelijk assortiment van mooie items met grote kortingen te bieden.”

Sterk aanbod

In het afgelopen jaar heeft NADUVI haar aanbod enorm vergroot. Doordat dagelijks nieuwe producten en merken worden toegevoegd op het platform, blijven klanten regelmatig de website bezoeken. Bijna een kwart van NADUVI’s klanten doet herhaalaankopen binnen de eerste maanden en dat aantal groeit maandelijks door. Gross geeft aan: “We zien dat dit model werkt en gaan daarom nog meer investeren in het vergroten van het assortiment, uitbreiden van ons team, het doorontwikkelen van onze technologie en internationale expansie.”

Itai Gross

Binnen een jaar actief in 3 markten

NADUVI is nu actief in Nederland, België en startte vorige maand met verkoop in Duitsland. De lancering in Duitsland is nog maar het begin van de internationale expansie. De ambitieuze start-up heeft plannen om naar meerdere Europese landen uit te breiden.

De grootste online Home & Living outlet van Europa

NADUVI, live gegaan in maart 2020, is een Home & Living outlet waar inmiddels 250 merken een wisselend assortiment van ruim 25.000 producten met korting verkopen. De merken verkopen en leveren via NADUVI direct aan de consument met kortingen van 30% tot 80%. NADUVI helpt haar leveranciers met de verschuiving naar online, waarbij leveranciers in alle facetten die nodig zijn voor het online ondernemen worden ondersteund.

www.naduvi.com

Foto credits (muv groepsfoto): Nine IJff

 

Interview Itai Gross Interior Business Magazine

Vorig jaar publiceerde Interior Business Magazine een uitgebreid interview met Itai Gross. (geschreven door frances van der Steen). Lees het hier.

Eerdere berichtgeving over NADUVI op Interior Business Magazine Online:

 

Online outlet Naduvi haalt 1.1 miljoen financiering op

Naduvi ziet omzetten enorm stijgen

NADUVI wint prestigieuze ‘Beste Starter Award’