Een transformatie binnen de wereld van projectinrichting. Blom Interieurs, een vertrouwde naam in de branche, ondergaat een opwindende gedaanteverandering en wordt simpelweg ‘Blom’. Deze rebranding markeert een nieuw tijdperk van creativiteit, daadkracht en betrokkenheid.

”Als een toonaangevende speler in de Europese interieurmarkt heeft Blom altijd voorop gelopen in het creëren van inspirerende interieurontwerpen en het leveren van kwaliteitsproducten en diensten aan klanten. De rebranding naar ‘Blom’ is een bewuste en doordachte stap om haar positionering te herdefiniëren, terwijl het bedrijf zich richt op de evoluerende behoeften van haar klanten in een snel veranderende wereld.”

Een nieuwe slogan
Met haar nieuwe, krachtige slogan: ‘Making spaces for you’ opent Blom naar eigen zeggen deuren, zowel letterlijk als figuurlijk, voor klanten en eindgebruikers. Bij Blom draait namelijk alles om ruimte. Het bedrijf gelooft sterk dat het vormgeven van een creatief interieur net zo waardevol is als de mensen die er gebruik van maken.

Een nieuwe uitstraling
Blom zegt frisser en professioneler te worden: ”Blom blijft dezelfde vertrouwde projectinrichter die zich volledig inzet om mensen te voorzien van de allerbeste interieuroplossingen. Echter, met een verfrissende uitstraling en nog meer professionaliteit dan voorheen. De geheel vernieuwde website en look & feel stelt Blom in staat om zich nog beter in te leven in de behoeften van de klant. Vanaf nu zijn de submerken te herkennen aan hun eigen kleur. Blom werkt namelijk voor opdrachtgevers in de Hospitality-, Student housing-, Care-, Smart living en Leisure sector.”

 

Het nieuwe Blom
”Dé interieurspecialist die altijd een originele oplossing vindt. Inrichten is meer dan alleen het plaatsen van losse meubels in een lege ruimte. Het gaat om het creëren van de juiste sfeerbeleving, waarin kwaliteit en functionaliteit voorop staan. Blom laat zich onder andere inspireren door de ambities, doelgroep of de natuurlijke omgeving van een project. Dit resulteert in creatieve interieurconcepten die verder gaan dan het antwoord op de vraag.”