Advertentie

Colijn IT: 6 tips voor klantgerichte beleving in uw winkel

Klantgerichte beleving in uw winkel, maar hoe?
Colijn IT heeft een whitepaper gepubliceerd met 6 tips voor ‘klantgerichte beleving’ in de winkel. In dit whitepaper maakt het bedrijf het begrip ‘beleving’ een stuk tastbaarder en grijpbaarder en geeft daarbij duidelijke tips en voorbeelden waarmee u echt aan de slag kunt om concrete veranderingen door te voeren in uw organisatie.

Colijn: ”Het is een enorme uitdaging geworden om uzelf te onderscheiden. Consumenten shoppen meer en meer online, maar de webshops lijken allemaal op elkaar en de mogelijkheden om uw unieke stijl en identiteit over te brengen zijn beperkt. Hoe kunt u dan zorgen dat u eruit springt? Welke meerwaarde kunt u bieden ten opzichte van de grote online spelers en ten opzichte van uw buurman zowel in de digitale, alsook in de “echte wereld”, zodat de klant voor u kiest?”

”Dat antwoord is simpel, althans, volgens vakliteratuur en internetgoeroes; u moet een beleving bieden! Het is echter een antwoord waar u weinig mee kunt, want een ruimer en abstracter begrip dan “beleving” bestaat haast niet. Dus hoe zet u dit nu om naar concrete veranderingen in uw onderneming zodat de consument bij u koopt? ”

Hoe biedt u die beleving?

Vaak wordt gesproken over geurmarketing en het gebruik van licht en muziek om de sfeer in de winkel, en daarmee de emotie bij uw klanten te beïnvloeden. Maar er zijn doeltreffendere mogelijkheden! Slimme technologie, technologie waarmee u uw klanten proactief en ongevraagd of onverwacht iets extra’s en net dat beetje meer kunt bieden, heeft een enorm krachtige invloed op bepaalde aspecten van de emotie die uw klant ervaart. Door er te zijn voor uw klant wanneer zij dat nodig hebben, maakt u dat verschil en tilt u die beleving naar een nóg hoger niveau. Met behulp van geautomatiseerde communicatie, digitale processen, service flows en vele andere oplossingen heeft u krachtige middelen in handen om emoties op te wekken en te versterken. Maak hier dus ook optimaal gebruik van!

Colijn IT: ”We geven 6 tips in ons te downloaden whitepaper “6 tips voor klantgerichte beleving in uw winkel”. In dit whitepaper maken we het begrip beleving een stuk tastbaarder en grijpbaarder en geven daarbij duidelijke tips en voorbeelden waarmee u echt aan de slag kunt om concrete veranderingen door te voeren in uw organisatie.”


Benieuwd naar de 6 tips?

Download dan hier de whitepaper van Colijn IT “6 tips voor klantgerichte beleving in uw winkel”. Zo maakt u echt het verschil, creëert u die beleving voor uw klant en maakt u uw onderneming oprecht sterker!

 

Subscribe

Partners

Archief