‘DE START VAN EEN NIEUW HOOFDSTUK’

Label51 voegt een nieuw hoofdstuk toe aan haar nog korte, maar indrukwekkende verhaal. Het bedrijf wil het merk verder uitbouwen en om de ambitieuze groeidoelstellingen te realiseren bouwt het bedrijf een nieuw warehouse en een heus experience center.

Eigenaar/ceo Edwin den Ouden: ”Ik ben onwijs trots! De eerste paal is geslagen voor het nieuwe LABEL51 warehouse van 42.000m2 (!)  met een Experience Center van 2.000m2. Een nieuw hoofdstuk waarin de medewerkers, onze klanten en onze cultuur centraal staan. Dit geeft LABEL51 de mogelijkheid het merk verder uit te bouwen.” Label51 werkt met aannemersbedrijf P van Leeuwen.

Over LABEL51

LABEL51 is ontstaan uit passie voor meubelen, interieur design en gezelligheid in huis. ”Nu en in de toekomst streven wij er dan ook naar, om een eigentijdse collectie aan te bieden, met daarin zowel unieke als authentieke items, onder ons eigen huismerk. Onze Nederlandse designers en vormgevers werken elke dag aan nieuwe, unieke ontwerpen, waardoor er maandelijks nieuwe producten worden toegevoegd aan ons assortiment. Hierdoor kunnen wij snel inspelen op de laatste trends.”

Het belangrijkste doel van LABEL51, sinds de oprichting van het bedrijf in 2012, is een stoere eigenwijze kijk op de woon- en werkwensen van vandaag bieden. ”Deze missie willen we bereiken door eigentijdse producten te leveren, van goede kwaliteit, tegen een scherpe prijs.”

”De sterke visie van LABEL51 maakt ons toonaangevend op de Nederlandse meubelmarkt, en dit wordt erkend. De laatste jaren groeit LABEL51 met minstens 40% per jaar, waar wij ontzettend trots op zijn!”

Bekijk hieronder de bijbehorende film naar aanleiding van het slaan van de eerste paal!