Het is bekend dat de huidige pandemie voor sommige bedrijven een uitkomst is, hoe hard dit onbedoeld misschien ook klinkt. Een voorbeeld is online interieur outlet Naduvi.

“Tijdens lockdown zien we dat mensen goed nadenken over hun inrichting. Dat leidt ertoe dat bij ons de omzetten door het dak gaan.” Dat vertelt Itai Gross, ceo van de startup, tegen de site RetailNews.

De startup ziet een groei van tientallen procenten maand op maand. Volgens Gross koerst Naduvi dit jaar af op een omzet van enkele miljoenen. “Dat gaat echt wel heel hard.” Het geld gebruikt Naduvi om zijn market presence te verstevigen.

“Winstgevendheid is niet een doel.” Het bedrijf werkt naar eigen zeggen aan een langetermijnspel waarbij het op den duur naar heel Europa wil uitbreiden.

Naduvi is actief in Nederland en België. Het platform verkoopt restvoorraden van interieurmerken met kortingen van dertig tot tachtig procent. Je vindt er onder meer merken als Zuiver, Eichholz, Riverdale en Rivièra Maison.

Een exclusief interview met Itai Gross staat in de uitgave van Interior Business Magazine die op 9 september uitkomt.