‘Nieuw jaar, nieuwe Jan’

Jan Krediet, wereldwijde logistiek dienstverlener, introduceert vanaf donderdag een nieuw eigentijds logo met passend motto en opvallend design voor haar online en offline communicatiemiddelen. Ook de nieuwe trailers hebben een bijzondere uitstraling. De nieuwe huisstijl past bij het bedrijf dat Jan Krediet door de jaren heen is geworden en bij haar toekomstige ambities: het aanbieden van wereldwijde (totaal)logistieke oplossingen door het juiste team. 

Bijna 100 jaar geleden is Jan Krediet zijn logistieke onderneming begonnen met de focus op meubel- en keukenlogistiek. De afgelopen tien decennia zijn er door ervaring, ontwikkeling en opleiding talrijke logistieke oplossingen gerealiseerd waardoor de logistieke dienstverlener haar services aanzienlijk heeft uitgebreid. ”Tijd voor een rebranding; een nieuw verhaal met een nieuw design waarin team, trots en oplossingen centraal staan. De dienstverlening blijft onveranderd: betrouwbaar, flexibel en met hoog serviceniveau.”

Het verhaal achter de rebranding

”Sinds jaar en dag wordt bij grensverleggende oplossingen het verschil gemaakt door een groep gedreven specialisten; een team. Of het nu gaat om oude geschiedenis zoals de uitvinding van het wiel of om de ontwikkeling van toekomstige transportatiemiddelen. Vandaag de dag is dat bij Jan Krediet niet anders. Van wereldwijd transport tot fullservice projectlogistiek: het team is altijd de bepalende factor. De unieke combinatie van jarenlange ervaring en hedendaagse kennis maakt het Jan Krediet-team tot het juiste team.”

Hoe complex de uitdaging ook is, voor Jan Krediet geldt: Global logistics solutions… A matter of the right team!

Meer info?