Het Belgische bedrijf The Night-Store – Slaaparchitecten heeft de eerste Nederlandse showroom met kantoor geopend in Genemuiden. Het bedrijf opende op 28 januari de nieuwe showroom in Nederland, omdat de afstand naar België ver en tijdrovend is voor sommige dealers. Ze koppelden dit aan dealerdagen, waar verschillende nieuwe dealers werden uitgenodigd.
Het bedrijf werd in 2003 opgericht door Stijn Neuteleers, van origine fysiotherapeut en medisch slaapspecialist. Stijn besloot na een carrière als slaapspecialist van  de meeste Belgische ziekenhuizen matrassen en bedden te gaan produceren voor ‘gezonde’ mensen. Jacob Bakker, agent van The Night Store in Nederland: ”Als je de bedden- en matrassenhandel onder de loep neemt, zie je al snel enkele vreemde en onlogische zaken. Beddenwinkels hebben een enorm aanbod van verschillende bekende en minder bekende merken. Het draait soms voor 90% om marketing, terwijl je vaak weinig  verschil voelt tussen  product A of B. Acties en uitverkoop zijn dagelijkse kost. Terwijl deze producten helemaal geen seizoens-gebonden producten zijn. Men probeert matrassen en bedden aan te bieden die de klant ‘leuk’ moet vinden in de winkel, terwijl de klant nog wakker is. De klant heeft echter heel andere wensen wanneer hij slaapt.”
“Op basis van zijn ervaring als medisch slaapspecialist is Stijn  gaan tekenen op een blanco blad zonder rekening te houden met de marketing en de verkeerde wensen van de meeste klanten waar de gewone beddenverkoper maar al te graag op in gaat. Hieruit is een reeks producten gekomen die zeer vreemd aanvoelen, 0% marketing genieten en 100% techniek vertegenwoordigen.” “De slaaparchitecten onderscheiden zich vooral op 2 gebieden. De klant krijgt een helder no-nonsens-verhaal dat hij heel goed begrijpt en hij voelt eindelijk een verschil! Wij bevrijden de “merkendealer” en maken van  bedden verkopen terug een vak, wij maken van bedden kopen terug iets leuk ” zegt Stijn Neuteleers. “Op deze manier hebben wij de afgelopen 4 maanden al 7 prachtige dealers gevonden en zoeken wij een mooie “gezonde” verdeling voor ons dealer-netwerk.”.