Theo Eichholtz, CEO van Eichholtz, heeft via een persoonlijke boodschap de klanten van de wereldwijd opererende interieurleverancier ingelicht over de huidige stand van zaken bij het bedrijf.

“Allereerst hoop ik oprecht dat u en uw naasten veilig en in goede gezondheid door deze onzekere tijden komen. Mijn gedachten zijn bij de mensen en de landen die te lijden hebben onder COVID-19. Ik heb diep respect voor de mensen die voor andere mensen zorgen onder deze moeilijke omstandigheden.”

“Om de gezondheid van onze klanten en medewerkers veilig te stellen moeten we ons houden aan de richtlijnen van de Nederlandse overheid en het RIVM. Hoewel dit grote invloed heeft op onze bedrijfsvoering doen we er alles aan wat we kunnen om de hoogst mogelijke service in stand te houden die u gewend bent van Eichholtz.”

“Ik wiI benadrukken dat de veiligheid van onze klanten en medewerkers van het allergrootste belang is. Vandaar dat onze medewerkers nu in ploegendiensten werken om zo min mogelijk fysiek contact te hebben met elkaar en met u en dat ze zoveel mogelijk vanuit huis werken. Een apart protocol is opgesteld voor onze logistieke afdeling waarbij we kunnen ondersteunen tegen een minimaal risico. Uiteraard staan we nog steeds tot uw beschikking via telefoon en e-mail.”

“Uiteraard zulen we alle customer events in onze showroom tot nader bericht uitstellen. Dit geldt ook voor de Grand Show die we hadden gepland voor 22 en 23 maart. In plaats hiervan houden we onze eerste Online Grand Show van 21 tot en met 23 maart, met kortingen tot 60 procent op een aantal luxury items. Zo kunt u vanuit thuis bestellen. De meeste producten zijn op voorraad en de voorraad is meer dan toereikend voor de komende maanden. Dit kan ik u verzekeren. Met behulp van de nieuwe stock filter kunt u de meest actuele situatie snel zien.”