De nieuwe editie van Interior Business Magazine is alweer uit. Hierin een exclusief dubbelinterview met Peter Seemann (Euretco Wonen) en Henk Voortman (VME Nederland). Deze 2 directeuren bundelen de krachten en trachten door middel van de opgerichte ‘Woon Retail Groep’ de keten van productie, levering en verkoop te verbeteren. Verder blikt redacteur Ingmar van der Hoek vooruit op de projectbeurs Design District en kijken we terug op de Independant Hotel Show in de Rai. Ook is er een interview met de mensen van leverancier Deponti: ‘Ondernemen, innoveren en nieuwe ontwikkelingen doorvoeren staan centraal binnen Deponti en zijn essentieel om te kunnen blijven groeien als organisatie’.

En natuurlijk kijken we weer bij een aantal jubilerende bedrijven over de schutting. Ditmaal bij allround meubelfabrikant Just Design en de aan de weg timmerende retailer Bright Living. Arthur Heijligers van Bright Living pleit voor meer productaanbod in het goud en groen! Over retail gesproken: we brengen een prachtige reportage over Van Lijf Interieurs uit Margraten.

Aansluitend op haar trend-verslag in de vorige editie van Interior Business Magazine, 2 weken geleden, heeft frances van der Steen nog wat bedenkingen bij Milaan. Welke thema’s geven stof tot nadenken? Dat varieert van (high-end) imagobuilding tot interactief en gft-design.

In de juridische column van Ruby gaat het over modelregistratie. Veel bedrijven hebben er geen kennis van of zien er het belang niet van in. In de column van Cees de Gelder heeft Cees het over schadelijke stoffen…Last but not least: Hoofdredacteur Moniek Robbe gaat in op de 5 pijlers van inspiratie!

Kortom: een heerlijk nummer.

Zorg dat u ook abonnee bent. Nog niet? Join the club! En mail voor een abonnement naar linda@businesscontentmedia.nl

Multimediaal adverteren en daarmee profiteren van een geweldig bereik? Mail richard@businesscontentmedia.nl