De maandag, de eerste echte vakdag in De Woonindustrie, zit erop. De redactie van Interior Business was erbij en keek de ogen uit met al die mooie nieuwe collecties. Wat hebben alle exposanten hun best gedaan om op te vallen met hun presentaties. Het leek niet altijd druk, maar de meeste exposanten waren tevreden over de kwaliteit het bezoek. Er werd toch wel geschreven en natuurlijk druk advies en informatie over de producten ingewonnen.

Bekijk hier een compilatievideo met foto’s van de zondag en de maandag in De Woonindustrie:

Kwaliteit 
Nieuwkomer Tarket/Desso is zeer tevreden. “Wij zijn hier omdat we de winkelier willen laten weten dat wij als Desso ook hele mooie karpetten te bieden hebben. Hiermee maakt je de inrichting af en kun je meubelen met elkaar verbinden.”
Ook bij Dutch Decor is men tevreden. “De consumentendag vonden wij al een succes. We hebben veel consumenten mogen ontmoeten die de collecties voor het voorjaar en najaar erg mooi vonden. En dat wil je als leverancier toch weten. Ook vandaag gaat het goed. We zitten op een mooie locatie en het bezoek valt niet tegen.”
Bij onder andere Passe Partout en Nix Design, maar ook bij vele andere standhouders zit de sfeer er goed in. De stands zijn goed gevuld en er wordt geschreven. Bij vele beurzen, ook internationaal, loopt het bezoek terug. Maar het gaat om de kwaliteit van de bezoekers. En die is hoog. De winkelier die komt, komt met een duidelijk doel.

Alle foto’s van meubelen en accessoires zijn te vinden op de social media kanalen van Interior Business: @inbu_live (insta) of @interiorbusiness (facebook). Binnenkort een uitgebreide reportage in Interior Business Magazine!

De slapenafdeling
De maandag begon met een ontbijt op de slaapafdeling, die deze editie groter is dan ooit. De stemming is goed. Zeker ook onder de standhouders onderling. Iedereen is blij met het grote aanbod dat er staat. Als slaapspecialist kun je met veel interessante exposanten kennis maken. Denk aan het Belgische Acro Bedding, dat zich nu ook meer op de Nederlandse markt wil focussen met hun handgemaakte bedden. Qua details en kleuren willen ze de klant altijd iets unieks bieden. En ook Recticel toont met Beka en Swissflex veel vernieuwing. In Bedding Business Magazine was er over Swissflex al veel te lezen. Alle noviteiten die getoond zijn op IMM Cologne zijn meegenomen. En voor Beka wordt er een box met lattenbodem gepresenteerd met opbergruimte. Ook heeft Beka een presentatiekast ontwikkeld die in de winkel gebruikt kan worden om de kwaliteit en mogelijkheden voor de bedden van Beka te tonen in de winkel.

Meer noviteiten en foto’s van exposanten van de slaapafdeling vindt u op de social media kanalen van Bedding Business Magazine @beddingbusiness (Facebook en Instagram) en alles over de noviteiten vindt u terug op de website www.beddingbusiness.nl en uiteraard in de volgende editie van Bedding Business Magazine.