Door de kracht van iPhone- en Apple-technologie verkort Hästens, een 167 jaar oud bedrijf, de tijd die nodig is om een ​​bed in de winkel te bestellen van 30 minuten naar slechts twee minuten met iPhone en een nieuwe aangepaste Hästens iOS-app voor verkoopmedewerkers. De wereldwijde uitrol van deze oplossing start begin 2020, na succesvolle pilots in Londen en New York.

Verkoopmedewerkers zijn nu uitgerust met productinformatie en configuraties op hun iPhone, waardoor de tijd om te bestellen van 30 minuten tot twee minuten is verkort. De app heeft ook de werknemerservaring verbeterd, waardoor het gemakkelijk is om een ​​bestelling te plaatsen in interactie met de klant. “Deze belangrijke innovatie zal grote gevolgen hebben voor onze consumenten, retailpartners en winkels,” merkt Jan Ryde op, Hästens vijfde generatie CEO voor het Zweedse familiebedrijf. “We hebben 167 jaar ervaring in het maken van bedden en combineren nu met de nieuwste technologie en aangepaste apps die zijn gebouwd voor winkelteams om hen te helpen hun werk beter en gemakkelijker te doen. We maken dit een betere plek door mensen op de beste manier te laten slapen – en deze innovatie helpt ons het proces te versnellen en het gemakkelijker te maken voor de werknemer en de klant. ”