Dinsdagvond is om 18:43 uur in het reclameblok van NPO1 de nieuwe commercial van Interfloor in première gegaan. Dat meldt Vloeren Business Magazine. Het bedrijf uit Zwartsluis wil hiermee de naamsbekendheid van Interfloor flink vergroten en op deze manier nog meer consumenten met de naam Interfloor op de lippen naar de dealers zien te krijgen. Op de foto hierboven acteur Dirk Zeelenberg met aan zijn zij Denise en Jeanine Nekeman van Interfloor.

Lens Nekeman van Interfloor: “Ik had dit idee al 20 jaar in mijn achterhoofd. Interfloor staat goed op de rit en dit is het laatste stapje dat nog ontbrak. De naamsbekendheid van Interfloor is al groot, dat bleek uit een recent onderzoek dat is gehouden onder consumenten. We nemen ook al een groot deel van de markt voor tapijt en PVC voor onze rekening en zijn veruit marktleider. Dit is het duwtje dat bedoeld is om onze klanten, de retailers, nog eens extra te ondersteunen.”

Lees verder bij ons zustermagazine Vloeren Business Magazine.