Leeftijd: 34 jaar
Gezin: Getrouwd met Barry Peijnenborgh. Samen hebben we 2 zonen.
Functie: Mede-eigenaar en Brand & Creative Director bij Goossens wonen & slapen.
Vorige bedrijven/werkgevers: Eigenaar LG horses en Goossens wonen & slapen.
In de branche sinds: Van jongs af met mijn ouders mee, officieel sinds 2007.
Rijdt (auto): Audi A3 Waarom deze auto? Deze auto hadden we over, was namelijk van de vorige HR Director.
Welke muziek luister je in de auto: Podcast luisteren vind ik zeer interessant. Qua muziek luister ik graag naar Jazzmuziek of Radio 2. Wel kan ik zeggen dat ik fan ben van de muziek van Michael Jackson.
Eerste wat je in de ochtend doet: Mijn geweldige man en kinderen een kus geven. In de auto een update van het nieuws beluisteren.
Hekel aan: Negatieve mindset

Slaapt op een: eigen ontwikkeld boxspring concept “Briljant”. De Briljant Elite lijn. Het moest toch eerst goed getest worden voordat we het concept konden gaan lanceren.
Leukste onderdeel van je werk: Ik kan eerlijk gezegd niet kiezen. Mijn top 3 is merkvisie en merktransitie, winkelstrategie en assortimentsbeleid. Als ik hier al aan denk begint mijn hart sneller te kloppen. Per 1 januari 2021 ben ik niet meer in ons familiebedrijf werkzaam. Het is tijd voor een nieuwe uitdaging. Welke uitdaging dat zal worden, ga ik ondervinden. De deur staat in ieder geval open.
Kleding: Zara, Gucci, Micheal Cors en Nikki Plessen. Ik vind het knap hoe Nikki Plessen haar merk zo heeft weten op te bouwen! Voor mannen zijn mijn favoriete merken Stone Island, Zara en Floris van Bommel.
Geur/eau de toilette: J’adore en Victor en Rolf. Victor en Rolf zijn bekend over de hele wereld, maar ze komen dus wel uit Brabant, he!

Sport: Ik heb internationaal (tot 1.50 m) gesprongen in de paardensport. Vanwege de verantwoordelijkheden in ons bedrijf ben ik in 2014 gestopt. Nu doe ik vooral aan fitness.
Voetbalclub: PSV, vanwege mijn Brabantse roots. Dit stuit thuis echter wel op weerstand omdat mijn man en twee zonen voor Ajax zijn.
Als ik niet werkzaam zou zijn in de branche, dan: Vastgoed- of hotelbranche
Welk bedrijf bewonder je en waarom: Rituals omdat het ongelooflijk knap is hoe Raymond Cloosterman in zo’n kort tijdsbestek het merk zo groot heeft kunnen maken. Hij heeft altijd volgehouden ondanks verschillende tegenslagen. En kijk waar hij nu met Rituals staat! Rituals biedt echt een beleving!
Drinkt het liefst: Verse jus d’orange
Rookt: Gelukkig niet. Zie er maar weer vanaf te komen..
Slechte gewoonte: Ik ben extreem gedreven, soms te gedreven.
Gaafste wat ik ooit gedaan heb: Op privé vlak is dit het internationaal springconcours bij de senioren, waar mijn vader bij was. Op zakelijk vlak is het de realisatie van de merkvisie en merktransitie van Goossens. Daarlangs de merkvisie weten te implementeren in de winkelstrategie.
Favoriete restaurant: Sala Thai in Eindhoven. Dit is een heel erg lekker Thais restaurant. Qua entourage is het niet geweldig, maar het eten krijgt van mij een dikke tien. Ook is het privé iedere keer weer genieten want mijn man kan enorm lekker koken.

Beurzen: Salone del Mobile – Milaan, IFFS – Shanghai, Heimtextiel – Frankfurt, IMM Cologne – Keulen, Design week – Stockholm, Storesthatwow – Amsterdam, NII Christina Boland (trends), Lineapelle – Milaan, IFEX – Jakarta, CIFF – Guangzhou, Proposte – Como, NII Zusanne Skalska (trends), Woontrends 2021 – Zeist (CST), Beusichem, NII Lidewij (trends), Maison & Objet – Parijs, ETC – Culemborg, MOW – Bad Salzuflen en De woonindustrie – Nieuwegein.
Beatles of The Stones? The Stones!
Beste beurs: Salone del Mobile in Milaan. Dit vooral voor de inspiratie en de high end inkopen.
Leest: Residence, Stijlvol wonen, Interior Business Magazine, VT wonen, Eigen huis & Interieur, Bedding Business Magazine, Elle, Linda, Retail trends, Vogue en de leesmap. Ik kijk weinig TV want ik vind het veel leuker om deze bladen te lezen.
Acteur: Niet specifiek één. Er zijn veel goede acteurs zoals Cillian Murphy in de rol van Thomas Shelby, Jackie Chan en Johnny Depp.
Favo land? China, zeker zakelijk gezien.
Vakantiebestemming: Zoveel mogelijk verschillende landen. Veel zien, voelen en horen van de wereld.
Wat ga je doen als je groot bent? Nog meer mensen om mij heen helpen. Mijn droom is om met mijn gezin een vakantie door te brengen in Azië en om daar een project op te starten zoals bijvoorbeeld een school. Ik wil mensen helpen die het echt hard nodig hebben.
Trots op: Mijn vader, moeder en alle mensen die mij hebben ondersteund met de merkvisie en merk-transitie van Goossens wonen & slapen. Deze transitie hebben we in 6 inspiration stores (van 1800 m2 tot 14.500 m2) weten te realiseren.
Maak me zorgen over: De manier waarop mensen omgaan met de aarde. Denk aan ontbossing en andere natuur gerelateerde zaken.
Retail: We zullen met z’n allen nog beter moeten gaan luisteren naar de verwachtingen van de consument. Veranderingen doorvoeren omdat dit nodig is voor de maatschappij, en voor de consument. Maar ook om je bedrijf succesvol te laten draaien.
De branche….: Digitalisering wordt nog belangrijker de komende 20 jaar. Je webplatform gaat een belangrijke rol spelen in de strategie van bedrijven.
Mooiste meubelen: Dat vind ik de meubelen waar heel de marketing eromheen klopt, dus het verhaal erachter. Dat is namelijk wat een meubel voor de consument een mooi meubel maakt.
Favo meubelstuk thuis: Eigen ontworpen ronde eettafel.
Welk meubelbedrijf steekt er met kop en schouders bovenuit: In mijn ogen is dat Goossens wonen & slapen, sinds de merktransitie enkele jaren geleden is gerealiseerd. Maar ook voor een bedrijf als Zuiver beb ik veel respect. Ze hebben veel stappen in korte tijd gemaakt.
Ambities bij jouw bedrijf: Vanuit het aandeelhouderschap van Goossens de bekendheid van het merk fors vergroten, waardoor het bedrijfsresultaat stijgt.

Dit artikel stond in Interior Business Magazine editie 15-2020