De Duitse meubelvakbeurs M.O.W. meldt nog meer deelnemers aan de komende editie in Bad Salzuflen (19 tot en met 23 september). Daarmee komt het aantal dat aanwezig zal zijn boven de 380 uit meer dan 30 landen. Een echte internationale beurs, dus!

Voorbeelden van nieuwe aanmeldingen: De Adova Group met hun merken Treca Paris, Simmons en Sleepeezzee, maar ook BKS Meubelen, Mirrors & More, Ideastella, Living Furn, Brix, Neofacture, Rivalli, Ragaba, Dolmeb, FIMI, Brafab en Dominari. Precies het soort exposanten dat de organisatie voor deze beurs voor het middensegment graag toevoegt aan het aanbod.

Eerder hebben zich al andere bedrijven gemeld voor deze editie die de vakbeurs graag onder de aandacht wil brengen: Sven Form, Sakwa, D & N, Puszman, Composad, Forma Ideale en House Nordic zijn er bij in september. Daarnaast zijn er de vaste exposanten die al jaren op het beursterrein in het kuuroord te vinden zijn, zoals Wiemann, Disselkamp, Staud, IMC, DKK, Munari, Trade Point, MCA, Hela, Wittenbreder, Voss, Pelipal, Puris, Jaka, Fackelmann, Held, Forte, Quadrato, Elfo, Vierhaus, Bodahl, Reality, Duo Collection, Cilek, Haku, M2, ADA, Restyl, Easysofa, Primavera, Exxpo, Jakobsen, Weinrich, Finori, Domo, Libro, IMS, Bali, Sun Garden, Schram, Cinall, Prima, Maja, Wolf, Actona, BHP, Trendteam, Unico, Mäusbacher, Nowy Styl en Euro Diffusion. Nee, u krijgt niet alle 380 namen te lezen in dit bericht…Maar de beurs benadrukt de verscheidenheid van deze deelnemers binnen het middensegment: van grote spelers tot start ups, van generalisten tot specialisten, van fabrikant tot agentuur.

M.O.W. benadrukt ook het belang van elkaar fysiek weer kunnen ontmoeten en zegt dat deelnemers en bezoekers zich daarop verheugen. “De M.O.W. is als branche event geild en belangrijker dan ooit“, zo vatten organisatoren Bernd Schäfermeier en Maximilian Richter hun gesprekken met vertegenwoordigers uit de handel en de industrie samen. “Omdat bij ons in Bad Salzuflen iedereen weer bij elkaar komt in september. Online en offline. De pandemie heeft de markt blijvend veranderd, het gaat niet meer alleen om producten, assortimenten en aanbiedingen. Maar ook om de productieketen, logistiek, levertijden en de samenstelling van prijzen. Dit soort zaken zijn makkelijker face tot face te bespreken dan op afstand. De M.O.W. is daar bij uitstek voor geschikt. De beurs is de spiegel van de markt!“

De deelnemers zullen blijvend en actueel op de hoogte worden gehouden over de geldende maatregelen ten aanzien van de pandemie

www.mow.de