M.O.W. 2022 komt steeds dichterbij: van 18 tot en met 22 september vindt de beurs plaats in het Duitse Bad Salzuflen. Alle 17 hallen zijn compleet uitverkocht en inkopers gaan daar grote merken, sterke specialisten, tot nu toe nog onbekende spelers en succesvolle niche bedrijven ontmoeten, zo stelt de organisatie. Het midden van het midden van het midden van de markt voor zowel fysieke als online retailers.

Met meer dan 470 deelnemers uit 40 landen is de komende editie een sterkbezette editie met een internationale uitstraling. U wilt namen, u krijgt namen: Calia, Nicoletti, Man Wah, Scapa, Vis Comoda, Innovation, de Adova Group met Treca Paris en de Besolux Group met CXL by Christian Lacroix, maar ook Interlink, ML Meble, Gautier, Flexa, Jadrina, Len-Art, the Beds Unique en Sitab. Plus nieuwe deelnemers als, Dunlopillo, Breckle, Tommy M, LC, Metallbude, Intertrend, Eltap, Benix, Stoltap, Notto, Venture Design, Wood Else, AEK, Mebelstil, Standard, Tenzo en Jumek. De organisatie maakt ook melding van de gezamenlijke stands van Furncity, het land Roemenië en Young Living/ Self Service. Ook nog goed om te weten: de Schöner Wohnen collectie van Puris en SourceByNet met Walt Disney meubelen.

De herfst bepaalt de collecties van 2023 en de huidige uitdagingen zijn groot: hoge kosten, lange levertijden, dalende vraag maar met het assortiment dat getoond wordt op de M.O.W. kunt u als retailer in het midden van het midden van het midden van de markt nog alle kanten op, zo vindt de beursorganisatie. Bernd Schäfermeier en Maximilian Richter, het duo achter de beurs, voelen dat het een goede editie gaat worden in september. Ze nodigen bezoekers uit om zich alvast te registreren via  www.mow.de, om zo ook op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen van de M.O.W.