De Malaysian International Furniture Fair (MIFF) gaat ook dit jaar niet in een fysieke vorm plaatsvinden maar als een digitaal evenement. Van 25 tot en met 29 oktober is het meubelaanbod onder de noemer MIFF Furniverse te zien via www.mifffurniverse.com

In maart van dit jaar leverde de eveneensdigitale voorjaarseditie een bedrag op van 4.55 miljoen dollar en waren er 1.700 bezoekende bedrijven uit 103 landen, aldus organisator Informa Markets. Deze bezoekers zijn groothandels, importeurs, retailers en interieurontwerpers. De komende online editie heeft 50 deelnemrs uit het thuisland, uit Polen, Japan en de Verenigde Staten. Bedrijven als Sourcebynet, France Bed (gek genoeg uit Japan en helemaal onderaan) en het Amerikaanse merk Ashley (hier onder) bevinden zich onder de deelnemers.

De webinars tijdens de beurs besteden onder andere aandacht aan de meubelmarkt en houtsituatie in Polen en de meubeltrends van 2022. Volgens Informa Markets staan bezoekers weer te popelen om in te kopen en kan niets het succes van deze najaarseditie in de weg staan!