De online interieuroutlet NADUVI is nog geen twee jaar geleden opgericht en is ondertussen uitgegroeid tot de grootste interieuroutlet van de Benelux. Na het ophalen van 10 miljoen dollar met een succesvolle investeringsronde eerder dit jaar is NADUVI zich recent ook gaan richten op de Duitse markt. Nog geen zes maanden later zorgt Duitsland voor meer dan 30% van de totale omzet en is het team uitgegroeid tot 100 werknemers.

De indrukwekkende groei van NADUVI en het team is niet ongezien voorbij gegaan. Begin december heeft het bedrijf de award voor ”beste website van het jaar 2021” in de categorie Lifestyle, Home & Living gewonnen. Slechts een paar weken later heeft de Red Herring jury aangekondigd dat NADUVI tot een van de Top 100 winnaars behoort. Deze lijst erkent Europa’s meest vooraanstaande bedrijven en hun innovatieve technologieën.

Red Herring top 100 heeft de meest veelbelovende ondernemingen op een rijtje gezet. De winnaars werden geselecteerd uit 1.200 bedrijven in Europa. Al sinds 1996 volgt Red Herring dergelijke bedrijven op de voet en is de lijst inmiddels uitgegroeid tot een prestigieuze onderscheiding voor ondernemers. De Red Herring jury was één van de eerste die zag dat bedrijven zoals Alibaba, Facebook, Google, SalesForce.com, Skype, Supercell, Spotify, Twitter & YouTube de markt volledig omver zouden blazen.

In opvolging van de winst is NADUVI uitgenodigd om haar succes te presenteren tijdens het Top 100 North America event om internationaal te concurreren voor de Top 100 Global in oktober. Red Herring is toegewijd om de groei van NADUVI verder te volgen.

MEER NADUVI

$10 MILJOEN VOOR ONLINE HOME & LIVING OUTLET NADUVI

NADUVI wint prestigieuze ‘Beste Starter Award’

Naduvi ziet omzetten enorm stijgen

Laatste editie Interior Business Magazine ingeslagen als een bom: de meubelhandel is écht on Fire!

Podcast