Goossens heeft groot nieuws. De interieurwinkel, die al 20 inspiration stores in heel Nederland en België heeft, opent op 18 maart 2021 de eerste citystore in de Westfield Mall of the Netherlands. Deze is gesitueerd in Den Haag, de stad achter de duinen van zon, zee, strand, ADO, vrede, recht, het binnenhof, de Fred, de lange poten, Van Kooten en De Bie, Jacobse en Van Es, het Plein en Interior Business Magazine.

”De 21e winkel wordt met 1.450 m2 de kleinste Goossens store ooit, maar is wederom groots in het creëren van een zeer aangename shopbeleving. Klanten worden bij binnenkomst verrast door een ruim assortiment aan de meest sfeervolle accessoires en kleine meubels die zij direct kunnen meenemen of kunnen laten leveren door Goossens. Met de trap of lift kunnen zij zich vervolgens begeven naar de inspiratiezone op de eerste verdieping. Hier wordt men geïnspireerd door gestylde settings waarin de unieke woon- en slaapcollectie die Goossens presenteert waanzinnig wordt neergezet.”

Onderscheidend concept

Daarnaast introduceert Goossens de nieuwste innovaties op het gebied van 3D-interieuradvies en staat de winkel vol digitale verkooptools zoals selfservice-schermen waar klanten zelf hun favoriete items op kunnen personaliseren en bestellen. Bezoekers ontdekken er dus alle ingrediënten voor het creëren van een persoonlijke woon-, eet- en slaapkamer. Zelf of samen met een persoonlijke adviseur. Die mix van persoonlijk advies en selfservice zorgt voor een onderscheidend concept. Bart Goossens, algemeen directeur van de retailer: “Dit nieuwe concept is de Goossens store van de toekomst. Het nieuwe marktgebied in Den-Haag, dat volop in ontwikkeling is, is een fantastische locatie voor Goossens en onze klanten. Juist die mix van allerlei vooraanstaande retailers in verschillende branches zorgen voor een compleet dagje uit.”

Over Goossens

Goossens is in transitie en heeft onlangs haar merk en bedrijfsstrategie aangescherpt. Hieruit is ook de nieuwste propositie naar de klant ontstaan: ‘Eindelijk thuis’. Ook heeft de retailer een duidelijke ambitie: in 2030 wil Goossens in de interieurbranche de grootste en meest duurzame bijdrage leveren aan woongeluk. Want het meubelbedrijf gelooft dat levensgeluk samenhangt met woongeluk. Bart Goossens: “Pas als je je thuis fijn voelt en dus woongeluk ervaart, dan kun je alles uit het leven halen. Dit geluk vind je in een interieur dat bij je past.”

 

Eerder dit jaar was ‘Interior Business VIP’ Maayke Goossens al aan het woord over de merktransitie van het bedrijf. Klik hier voor dat artikel.

Klik hier voor ons online artikel over de vernieuwde huisstijl en het vernieuwde winkelconcept van Goossens.